رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول
سرخط خبرها

تصادف مرگبار در جاده مشهد به گلبهار | عملیات آتش‌نشانان برای جلوگیری از انفجار+ تصاویر

  • کد خبر: ۱۲۵۰۵۵
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
  • ۳
تصادف مرگبار در جاده مشهد به گلبهار | عملیات آتش‌نشانان  برای جلوگیری از انفجار+ تصاویر
مدیر عامل آتش نشانی مشهد از عملیات نفسگیر۷۰ آتش نشان برای جلوگیری از انفجار تانکر مملو از سوخت گازوئیل در جاده مشهد به گلبهار خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم مجید فرهادی ضمن اعلام این مطلب افزود: عصر امروز شنبه ۱۹ شهریور ماه تصادف چندین خودرو شامل ۲۰۶، پراید و تانکر حمل سوخت در جاده مشهد به گلبهار به سامانه ۱۲۵ گزارش شد، که در پی این اتفاق ستاد فرماندهی بیش از ۲۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفائ حریق و امداد و نجات و جرثقیل های ویژه آتش نشانی را به همراه ۷۰ آتش نشان و نجاتگر به محل حادثه در حوالی چاهشک اعزام کرد.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی به محض حضور در محل مشاهده کردند، تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل بدلیل نامعلومی بر روی یک سواری پراید واژگون شده که در نتیجه راننده خودرو پراید در دم جان باخته و راننده خودرو تریلی نیز بشدت مجروح شده بود.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان برای جلوگیری از انفجار و آتش سوزی و با هماهنگی پلیس راهور ضمن بستن این بزرگراه اقدام به ایمن سازی محل وقوع حادثه کرده و از بروز فاجعه جبران ناپذیر در محل جلوگیری بعمل آوردند.

شایان ذکر است؛ به دنبال این حادثه مسیر جاده مشهد به گلبهار و گلبهار به مشهد در دو طرف قریب به ۲ ساعت مسدود شد و آقایان "وحید اکلملی "رئیس گروه پدافند غیر عامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد و " علی زینت بخش" شهردار منطقه ۱۲مشهد و مسئولانی از نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز برای انجام اقدامات پشتیبانی و ایمن سازی مکان حادثه در محل حضور داشتند.

همچنین محمد علیشاهی مسئول روابط‌عمومی اورژانس ۱۱۵ مشهد؛ با تایید این خبر گفت : با فوت راننده تانکر حمل سوخت در بیمارستان ، آمار جانباختگان حادثه امروز در بزرگراه مشهد به گلبهار به ۲ نفر افزایش یافت.

وی افزود: راننده خودرو کامیون به دلیل شدت جراحات ساعتی قبل در بیمارستان طالقانی این شهر جان خود را از دست داده است.

شایان ذکر است؛ علت دقیق و چگونگی وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور استان در دست بررسی می‌باشد و آتش‌نشانان بعد از ظهر امروز پس از ۴ ساعت تلاش برای ایمن سازی و رفع نشت گازوئیل جاری شده در این بزرگراه به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه های خویش مراجعت کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
0
0
ماشینهای سنگین با همچین بار خطرناکی توی همچون جاده ی شلوغی نباید در این ساعات اجازه ی تردد داشته باشه که خب متاسفانه هیچکس اصلا این چیزا براش مهم توی راهنمایی رانندگی و شهرداری و راه و ترابری و فکر ذکر همه توی این سازمان ها و اداره ها فقط دنبال جریمه کردن و کسب درآمدهای خودشونه
بدیعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
0
عامل تصادف رانندگی ناشیانه پراید است فیلم تصادف است
مردم
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
0
اگه فیلم تصادف را مشاهده کنید راننده بی مسئولیت پراید عامل تصادف است که هم خودش می میره وهم راننده تریلی را بکشتن می ده وباعث یتیم شدن چندبچه کوچک می شود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->